Brunbrända ben

Vi känner verkligen av sommaren här. Vilket väder vi har haft! Jag och Nathan började vår förmiddag med en promenad till affären och hämtade paket. Han somnade och sov ute en stund och jag passade på att njuta av solen. Lagom till det han vaknade och vi skulle in en stund och äta kom barnen hem från skolan slängde in sina väskor och drog iväg till sina kompisar. Så glad att jag packade med shorts till barnen idag! Lillans jeansshorts ser man inte på bilden men hon har dem haha. Det är ett jätte stort gäng med barn från vårt område som börjat hänga ihop. De går även i skolan ihop och det klickar jätte bra. När dom gick så gick jag till en tjej i grannområdet med Nathan i vagnen och köpte en Pippi tröja. Alltid velat ha en och hon sålde den helt ny och oanvänd till praktiskt taget ingenting. Happy me!


Väl hemma igen finner jag hälften av kompisgänget hemma i min soffa tittandes på film. Solen är för varm mamma. Happ, började fixa med tvätten, barnen försvann igen och sen tog jag Nathan i vagnen igen när det var dags för middag och hämtade in barnen. 21:15 låg tre utslagna och nyduschad barn i sina sängar helt färdiga. Behöver jag säga att lillan inte ens skrek eller tjafsade idag? Hon bara lade sig. Det är ett halelulja moment! Älskar sommartid ;)