Helt plötsligt vart det sommar

(null)

Så här såg det ut i kväll när jag och Alex bara satt och njöt av lugnet på vår baksida. Helt fantastiskt! Älskar att bo på landet.

Vad har hänt sedan sist? Den 27 maj hade jag varit barnskötare i ett år och den 28 maj så var det ett år sen vi sov i huset för första gången och bodde här på riktigt. Vi har firat mors dag och jag hade en toppen fin dag. Hemma och fick massor av mys med barnen och vi chillade ute på gräsmattan större delen av dagen. Avslutade med Thai mat och parkbänk i örekilsparken med glass.

(null)

(null)


Nu är det juni och barnen räknar ner till sommarlovet. Blir ju ingen klassisk avslutningsdag men ska göra det högtidligt för dem hemma ist. Sen kommer min mamma ner någon vecka efter det så det har vi att se fram emot. Hon stannar över midsommar vilket ska bli härligt 😍 

Jag har otroliga problem med pollen i år. Det är helt sanslöst. Mitt ansikte är svullet och ögonen rinner hela tiden och täppt och fan jävla pina bara! Aldrig haft dessa problem på den här nivån förut. Allergi medicin gör mig trött och det är inte optimalt på jobbet så jag känner mig rätt låg. Dock så ser ju kollegorna hur jag ser ut med rinnande röda ögon, så de försöker se till att jag kan få göra saker inne ist. Vilket jag uppskattar just nu. 

Nu ska jag lägga mig. Hoppas ni som läser har det bra! ☺️