En av våra dagar
(null)

(null)

(null)

Idag har regnet öst ner och jag har inte kunnat ta en promenad. Jag fick till mig från rehab att en promenad om dagen och göra tre övningar 10 gånger 3 gånger om dagen. Det ska göra ont och det gör det när jag är färdig med dom. Jag har gjort mina övningar som gör att min smärta i armen är riktigt jobbig och det tar så mycket energi och smärtan gör mig så trött. Så det har blivit lugna aktiviteter hemma med Nathan. Vi byggde länge med Duplot och sjöng och Nathan dansade och bara myste. 

William har kommit in i en närhets period vilket är super mysigt! Och vi alla längtar till november så vi kan börja julpynta. Barnens julklappar färdig köpta, julklappen till Alex är köpt så jag är nöjd. Behöver bara slå in dom och vänta in dom som inte har blivit levererade än. Men så skönt att allt det är fixat ☺️