Sista natten
Sitter här hos min mormor och njuter av sista kvällen här. Blev kina mat idag. Satt bra det. Jag är galen i vatten kastanjer! Allt är packat och klart. Allt fick plats galant. Så nöjd att jag köpte en väska att packa i. Hade en känsla av att det skulle komma att behövas. Så det jag ska göra i morgon är

  • Fylla på termosen med varmt vatten.
  • Fylla på ersättningsbehållarna med rätt mängd skopor.
  • Äta frukost och sätta på mig kläder.
  • Göra mig i ordning och stoppa ner tandborste,sminkväska i resväskorna
  • Ge Leigh mat, ny blöja, sätta på henne kläderna så är vi klara att åka sedan när mormor och hennes bror har surplat upp sitt kaffe :)
  • Bege mig mot göteborg och sätta mig på tåget upp till stockholm.

Kommer bli jätte trist att åka hem. Man ahr verkligen slappnat av här och jag behövde verkligen det. Men när jag kommer hem ska jag avslasta A. han ahr varit så duktig med att ta hand om våran sjuka son och ha sin dotter där samtidigt. Så han ska få vila upp sig lite när jag kommer hem hade jag tänkt. Han har även städat och så så det är fint när jag kommer hem. Gulle va? :)