Snabba puckar

I går kväll lade jag ut annonsen på lillans växa säng Minnen från ikea på de lokala köp och sälj sidorna på fb. Idag kom det en säljare och köpte växasängen. Inte madrass eller ribbbottnar för hon skulle ha den i trädgården. Hon vart så glad över köpet att när hon räkte fram pengarna innan vi skulle bära ut sängdelarna till hennes bil så inser jag att hon gett för mycket. Jag påpekar detta varpå hon skiner upp och säger att hon blev så glad över sängen så det är meningen! Jag och Alex står helt förvånade och hon står och skrattar bara 😄 


Just nu skickar jag lite kort på Nathan till hans bio och små snackar lite. Är helt mätt efter middagen. Tacos blev det till ungarnas förtjusning och Nathan toksomnade i mitt knä vid köksbordet. Han hade redan ätit och ville mysa lite. Så helt avdeckad bytte vi blöja och satte på pyjamasen och han ligger lika utslagen än.