Supportive
 
 
 
Morgonen började med att väcka familjen, Alex köpte balsam, jag hoppade in i duschen och så körde Alex barnen till skolan och sen väl hemma så gick jag till jobbet. Det var 30 grader som varmast idag! Det slutade med att när klockan slog halv fyra var det så varmt att vi kunde inte vara ute längre utan tog in barnen. Den solskyddsfaktorn vi har här hemma är på 30 så idag så köpte jag 50 till både mig och barnen. När vi kommit hem från affären senare under kvällen så märker jag hur Alex typ sluter sig. Jag vet att när han är redo att han berättar för mig men när han sluter sig så här är det ngt stort och allvarligt. Vilket bekymmrar mig. Han har säkrat mig att det inte har ngt med hans och mina känslor så det känns ju bra men ändå.. Vi har gått igenom så mycket han och jag att jag bara vill skrika ut till unviversum att ge oss en break! Vi gifter oss om ca två månader och två veckor..Vi behöver inte mer.