Bilder genom tiderna
║║╔═╦╦╦═╗
║╚╣║║║║╩╣
╚═╩═╩═╩═

Det är ju så att jag har ju haft Playahead. Och nu den första mars så stängs det ner. Jag hade en del bilder där som jag glömt av och så gick jag igenom det jag ville spara och så och hittade lite Så jag tänkte lägga ut lite bilder på hur jag har sett ut genom åren som gått. Alla har inte funnits på playahead utan kommer från mina egna mappar på datorn.

Passade även på att spara andra saker som betyder mycket för mig där.. Saker som inte är så jätte posetiva och andra som är det. Andra saker är bara minnen. Som jag vill bevara. Nu har jag avslutat mitt där och tagit bort allt som fanns.



2000

Jag har inga bilder från det året på datorn.. :P Så ni får klara er utan. Vilket jag tror ni kan.

2001



2002




Jag 2003-2005











Jag 2005 - 2006










2006- 2007











2007- 2009





















Och sista bilden på hur jag såg ut när året närmade sig sitt slut..



Det vart en hel bilder och det var en nice tripp to
the memory lane :P Så nu får ni se mig genom åren som gått. Från det jag var  14 år gammal :) Det är bra länge sedan och jag känner mig så gammal :D haha


#1 - suz

alla bilder på dig var jättefina gumman.

hoppas du och magen mår bra!! kraam