Jag och min syster
Jag gick igenom lite bilder som är på mig och min syster genom åren och tänkte vis hur vi har växt tillsammans. Hon växte visserligen om mig, sin stora syster så jag är mycker kortare än henne. Vilket i sig ser lite komiskt ut. Vi kom inte alls bra överrens när vi var små och bråkade hela tiden varje dag och drev våran stackars mamma vansinne. Det bästa är att vi är mycket bra vänner idag. tex när vi avr små så snode vi saker från varandra och vägrade låna ut saker men nu så har vi inga problem med att låna ut halva garderoben med smycken skor och kläder. Och det bästa är att vi kan ha varandras allt! Ja förutom kanske i skor för hon har ibland storleken större :)

Är glad att hon och jag har en bättre rellation idag än om vi hade haft en bra rellation som mindre och ingen alls idagensläge. Men nu bjuder jag på lite bilder på Systrarna J&L :)





Hos mormor i Lilla Edet på bilden nedan :) Spenderade varje sommar där.
Underbara minnen!







Sedan växte vi till stora tjejer :)





Fröken Thailand och jag :P














Mer bilder hade jag inte på den bärbara men har mer på den stationära men den är upptagen :P