Helgen på västkusten
Åkte neråt på fredag och vi kom fram på  eftermiddagen. På kvällen så kom min kusin Julia förbi helt död och vi tittade på lets dance. Jisses vilket skit program det är. Sent i säng och upp och stressa för att få allt klart inför överraskningsfesten mina kusiner Emelie och Julia hade gjort ett jätte jobb med förberedandet. Mamma bidrog massor hon med. Jag gjorde ett blomsterarrangemang. Min morbror blev verkligen överraskad av oss alla och han hade inte förväntat sig att vi skulle komma ner och fira honom. Dock så finns det ju vissa som ej tål alkohol och inte förstår att nej du får inte riva hela huset, tafsa eller bete sig som ett svin. 

Kom hem redigt sent på lördag natten och var sjukt trött. Hjälpte min bror som fått lite väl mycket att dricka, lade mig, väcktes igen och fick somna om. Mamma sjunkande in på morgonen ordentligt så hela söndagen var hon mer eller mindre nerbäddad.


Jag åkte med tjejerna till Torp (Uddevalla) och  spanade runt i butiker och jag hittade mycket fint som jag ska spana lite mer på. Men införskaffade mig lite :) så åkte vi hem igen och åt på byn på en ny öppnad resturang Rafaels. God mat och det var fint och trevlig personal. Efter det drog vi upp till Ems tittade på tv och tjötade och myste med te. Kom hem halv två på natten. Lade mig men känslor och tankar spökade runt och ångesten kickade in och jag kunde inte somna förarens efter fyra. Så mamma lät mig sova länge. 

Resan gick ändå fort upp. Barnen fick träffa mormor/morfar/morbror innan dom åkte vidare till sig och jag gick upp och myste med mina små. I morgon är det vardag igen.