Loppis
(null)

En loppis i Åboland håller på och stänger ner och det var totalt utrensning och halva priset så efter jag spenderat dagen med att tvätta och Alex sov efter jobbat i natt så åkte vi dit och tog oss en tur. Jag hittade ett serveringsfat, julstjärna, karaff, två Kitty, 4 nya dörrknoppar till vitrinskåpet i mässing, böcker och jätte fina örngott. Min mormor hade liknande som jag ärvde och när jag hittade fler på loppisen blev jag jätte glad :) Alex hittade en burk till kaffet som han ryckte till sig och kom viftandes med att denna skulle med hem. Haha kan ni förstå att min man blev eld och lågor för ngt på en loppis? 😂 

Tänkte nästa helg besöka en annan loppis i närheten och se vad dom har :) så får se om jag hittar ngt. Idag så blev allt ca 100kr vilket är helt okej :) Jag älskar återbruk 😍