Hemligt

Asså jag blir så arg! Men jag är hemma nu hos min mormor. Har jätte ont i ryggen tårarna är inte långt bort förså ont gör det. Men min lilla sessa sover i vagnen. Ska göra i ordning rummet innan jag flyttar på henne. Kommer ta en stund så hon kan sova då dr hon sover.

Kommer aldrig mer vända mig till min syster på det känslomässiga planet. Den människan kan verkligen inte vara lite
mer... Hon ska över göra saker. Helst ta till hälsa, döden och annat. För att göra sin sak värrst. Förstår inte grejen. Nej jag är så arg men det är ju löjligt och spelar ingen roll enligt henne det gör varken jag mina känslor ellr min dotter för henne. Vi spelar ingen roll. Arg är jag!! Nu ska jag sova.. Natti :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0