I'm just...

Jag är så ledsen just nu. Jag och tommie ska inte fira jul ihop jag ska vara med min familj och han med sin fast vi egentligen skulle vilja fira ihop så blir det inte så. Fine inga problem. Jag ahr barnen på nyår och det har inte han och han ahr blivit bjuden på en massa fester det har jag med men han kan åka det kan inte jag och vi bestämde att vi skulle fira ihop men så håller hans polare Adam på och lockar ordentligt och det är ingen dålig fest han lockar med heler och jag såg hur tommie verkligen fick längtan så jag sa fin åk du jag klarar mig. Och HAN SVARADE PÅ EN GÅNG! Han övergav mig så jävla snabbt!! ingen tanke alls på att jag nu sitter helt själv utan ngågon att fira nyår med alls och jag kommer vara helt solokvist och han bara dumade mig ingen känsla alls på att vänta lite?? Jag vart så jävla ledsn. Jag trodde verkligen att han skulle säga neeej vi hade ju planer först Och det är vårat första nyår. Jag vill spendera den med dig. INGET!!!!!! Tårarna rinner jag är jätte ledsen och faaaan. FUCK IT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0