Vad faaaan lixom?

Jag sov inget i natt pga att jag inte fick luft och var vaken så jag dygnade, sov  ca 1 ½ timme i morse efter killen åkt till jobbet och barnen vaknade. Vaken hela dagen och abra längtat efter sängen men ville ha myskväll med honom och föreslog film när jag insåg att han inte skulle spela utan ist plockade isär burken. Men så hittade jga inga bra filmer för han vill inte se en chick-flick. Så jag små somnade och han pillade på sitt och sedan så gjorde han inget. Korkade upp en flaska vin till sig och drack och rörde mig inte brydde sig inte. Sedan så började jag pilla på datorn och han lade sig brevid kollade på sin telefon jag somnade typ igen och DÅ säger han att vi ska krypa ner för så klart då är han trött och ska sova. Jag bli fett off och typ går och röker och kommer up och vi typ pratar om det han somnar och jag inser att jag inte kommer få sova i natt heller!! Jag är jag vet inte besviken arg lesden och ba men fuck it.
 
Han har nu somnat och jag ligger i soffan och jag tänker fan inte lägga mig brevid honom och jag tänker inte försöka höra av mig heller jag orkar inte. Jag är sjuk men först när jag vart off frågade han hur jag egentligen mådde. Wtf? Les man blir och jag KAN inte sova när jag är upprörd lixom. JAg kan verkligen inte så fatta att jag abra vill sova men kan inte. JÄVLA roligt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0