Ibland undrar jag hur tankarna rör sig??

Visst jag fattar att skriva ut hur hon numera ser ut och skratta åt det var bra elakt då de flesta som känner mig och våran historia visste att det var henne jag snackade om. Så samvetet hojtar till jag vet. MEN ändå så känner jag ingen skuld för den damen har gjort så mycket mot mig men allt som hon inte tycker om glömmer hon bort. Min sambo snackade med hennei telen idag för hon ringde och typ skrek på honom. Hon tycker att han ska sätta henne och deras familj först och sedan ska den familjen han delar med mig komma sist. Hon tycker att han ska prioritera henne och inte stötta mig.

Grejen om middagen kom upp och så kom grejen upp som jag hade sagt och så påstår hon att jag bara hittade på det och att det var lögn och sa ut en lögn för alla därför reagerade hon så och det var hennes rätt! A sa men hallå hon sa ju det dagen efter det hade hänt så du visste ju om det. Det var för er som inte vet ca 3 år sedan nu och hon säger att nej det har alrig hänt hon har aldrig berättat det för mig. Jag ser hur a står med öppne mun och säger amen *** jag var ju där när hon sa det till dig hur kan du då säga att hon hittar på allt?? Sedan ska hon ha kallat mig fet 1 gång bara men A vet ju att det är flera och har sagt åt henne flera gånger då det hände men hon lyssnade inte. Men han ska välja henne före mig? Sedan så säger hon att hon vet en massa om mig och hon kan ju skriva ut  på hennes blogg att jag är fet, haha gör så. Sedan så säger hon att det "jag kan inte rå för att Jenny har fött två äckliga barn!" Då slängde min sambo på luren på sin syster. Han vart så förbannad. När hon gör så sabbar hon sin egna rellation med sin bror inte jag. Han vet hur mycket jag har försökt att vara den bättre människan men att jag fick nog. Sedan kan hon ju föröka vända människor i hennes dyrbara familj emot mig men jag bryr mig inte för jag vet att min sambo hennes egna bror vet sanningen lika väl som jag. Men om hon vill sprida lögner så fine. Om det får henne att må bättre men det kommer en dag då det kommer igen. Så alla lägnerna hon säger till sin mamma,papppa bror med repsektive och andra kommer komma fram. Och det värsta är att alla dom som trodde henne ska stå där sedan.

Det tänker hon inte på att det blir något som heter följder. Hon kommer inte komma ihåg vad hon har sagt om två veckor. Fast med henne förlutna så är det väl inte så konstigt att hennes huvud inte fungerar som det ska.

Sedan undrar jag hur folk tänker som bara hört hennes verion hur dom kan dömma mig så hårt? Alla som riktigt känner den damen vet hur manupulativ hon är och hur lögnerna från hennes mun är lika flytande som det klaraste vatten. Hon har inget samvete och hon gör allt för att döja sina egna fel och brister och göra så att det ser ut som att det är alla andra det är fel på.

När jag gör fel så står jag för det. Oavsett hur svårt. DET kan man knappast säga om henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0