Tankar

Alltså jag vet inte, jag känner mer och mer hur känslorna dalar och han blir bara värre och värre och när jag pratade med honom på baseboll och fb så verkade han normal men spännande i personligheten men jag förstår nu att det bara för show inget som var äkta och det är jobbigt. Jag förstår att man har bagage men jag kan inte säga ifrån bli irriterad vara off negativ bli ledsen sårad för då blir han helt galen. Jag kan inte vara normal och mig själv. Jag trodde jag skulle kunna bli det men det kan jag inte. Det är slit jobbigt. Han förstår mig det gör han. Han förstår bitar av mig som ingen annan någonsin gjort. Men han går enbart på ego mode och drar på sig offerkoftan så ofta han kan och det är ALLTID synd om honom. Han har ju det ena efter det andra som man måste ta hänsyn till och bortförklaringar till sitt dåliga beteende och det ska då alltid rättfärdiga honom men om man själv känner att man vill förklara hur man mår och framförallt varför så får man alltid höra att han inte vill lyssna. Han vill veta allt och jag får inte ha något privat. Om han fortsätter då här kommer jag lämna honom om ett år minst!! Kommer vakna upp och typ fuck it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0