Fel info?

Linda den träskpaddan är med 99.99% min kära lilla syster !!

Nu kan jag inte hålla min käft som jag har gjort alldeles för länge tyvärr !!

Jag har varit inne och sporad läst din blogg emellanåt och vissa saker du skriver är INTE Ok.

Du får tycka precis vad du vill om mig, det skiter jag fullständigt i MEN du ger fullkomligt fan i att hålla på att skriva eller på något annat sätt åsamka lidande till min familj.

Jenny, passa på att gotta dig i vilken del av det mänskliga pskyket du nu än lever i. Någon dag kommer verkligenheten bita tillbaka !!


Jag känner att jag verkligen måste svara på detta. :) Personen som jag skrev om har två syskon. Den ena har själv skrivit i denna bloggen och vet vad jag skriver och inte. Det fösta syskonet står helt bakom mig och tycker att det personen jag skrev om gjorde bort sig totalt. Det andra personen skulle aldrig skriva så som du nu gör och skulle ringa mig istället. Den personen som är det andra syskonet är mer taktisk än detta. Så nu undrar jag vem DU är som tydligen hade en lilla syster som tog så mycket åt sig eller gjorde att du tog åt dig. Och VARFÖR ni tagit åt er kan bara NI veta. JAG skiter fullkomligt i vilket.

Därimot så skriver du så att det ser ut som en person som jag känner ganska väl. :) Sedan så tycker jag att det är OK att skriva ut att en person som under min första graviditet kallade mig för fet, fetto, kossa, fettokisse osv. har blivit chubby och jag finner det roande. Om du Tycker att det är OKEJ ATT KALLA EN GRAVID KVINNNA FÖR FETTO så förstår jag att du tycker synd om din syster. Denna kvinnan som kallade mig detta har nu själv har gått upp utan den mista vettiga förklaring förutom onyttigheter och jag tycker mig ha rätten att skratta åt det. För verkligheten kom och bet dig i din numera, feta röv. Var inte speciellt trevligt va? :)


Jag vet att personen som det var riktat mot har tagit åt sig och är inte glad över det hela men som sagt jag kunde inte bry mig mindre efter sättet personen har varit mot mig. För den personen kommer jag aldrig mer frivilligt vilja vara i samma rum som. Speciellt inte efter det sista som hände. När hon formligen attakerade mig när jag satt med Leigh i famnen och min son satt brevid mig halft skrämd till vettet. Den personen har gjort det sista elaka mot mig och kommer heller aldrig mer få röra /vara i närheten eller tilltala mina barn. För den personen har tydligen kallat med för fetto och diverse andra grejer ett x antal gånger på "skoj" men exploderade när jag nämde EN skämmig grej vid ett middagsbord efter en annan person hade sagt en liknande skämmig grej.. Rättvist? Knappast. Är den personen psykist störd? Troligen.

Min syster, Linda som du nämner i din kommentar, vet också exakt vem jag menar och håller med mig fullständigt. Jag vet också att personen som jag menar läser min systers blogg. Personen som jag menar blev inte så glad att bli kallad i mildare ord för fet så jag undrar hur personen hade tagit det om jag upprepade gånger hade kallat henne det om hon var gravid?
På skoj då under nio månader... Tror ni hon hade tagit det bra?? Det tror faktiskt inte jag om hon inte ens kan ta det då hon faktiskt är chubby. På skoj eller inte så hade personen exploderat på mig om jag hade kallat henne det som gravid. Honest to truth.

Men det gäller ju henne inte alla andra.. oh jag glömde ju det ;)

Jag står för det jag tycker och jag har sagt och kommer alltid säga att denna bloggen är som en öppen dagbok och jag skriver det jag faller mig in att skriva. If you dont like it? Well, DONT read it! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0