Nämen se där!

Okej man är inte alltid socker söt och snäll.. iaf inte jag och det bubblar i mig och snart kommer det. Alltså jag måste få vara skadeglad. Så ni som inte gillar det, bit i hop för ni har gjort lika dant  hmm men men nu kommer det...

** Raring,gumman, vännen. DU gav mig just världens bästa egotripp på detta året. Hitills iaf. Jag ser på min kropp och vet att jag har två graviditer bakom som gör att jag är något ur form. Jag har pluffsig armar, min mage är inte alls platt och min rumpa och lår behöver tränas upp. Detta vet jag är konsekvenserna av att töjas ut för att sätta barn till världen. Det är inte alltid kul men det är ren fakta. Nu kommer det så att du är en riktigt liten arbigga och jag tål ärligt inte dig. Vi var en gång vänner men nu har jag ledsen att säga så, inga hämningar emot dig och saken att säga, du har blivit , inte så lite, chubby.



Tystnad

Du hade en gång en kropp som de flesta tjejer avgudade dig för och se på dig nu.. Kommer i håg alla glåpord du kastade på mig under min första graviditet och jag kände mig stor som ett hus, inget passade, mådde piss. Du fortsatte med dina elaka ord. Log dina hånfulla leenden. Men jag gick upp av en orsak.. Jag fick mina underbar små barn .. och det är värt vart ända gram. Och det kommer försvinna innom tid. 

Men vad är din ursäkt? HA HA :D Du har inte fött barn och du är inte född sådan och inte har du krafig bestomme eller knaprar meds så att du går upp i vikt... Tror det kallas L.A.T ^^

När jag såg nyligen publicerade bilder på dig fick jag en chock. Din kropp är som en otränad 30 årings.. med ovanan att trycka i sig en chips påse om dagen! Och om jag känner dig rätt är inte det så långt från sanningen ;) Men vill ändå avsluta med att säga tack för att du finns så jag kan sitta här och titta på dig samt skratta sist!**


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0